کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

خرید خودرو از طریق اینترنت در ایران آغاز شد

با بهره‌برداری از بورس تجارت الکترونیکی خودرو در کشور، مشتریان ایرانی می‌توانند از طریق اینترنت، خودروی مورد نظر خود را خریداری کنند.

مدیرعامل مرکز گسترش فناوری اطلاعات(مگفا)روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب، افزود: هدف از راه‌اندازی این بورس الکترونیکی روانسازی ارتباط بین تولیدکنندگان، فروشندگان و مصرف‌کنندگان خودرو است.

"محمدرضا حائری یزدی"، اظهار داشت: در این سایت تولیدکنندگان و وارد- کنندگان خودرو و تجهیزات جانبی می‌توانند فعالیتهای تجاری خود را به شیوه الکترونیکی و در فضای مجازی، انجام دهند.

وی سپس با بیان اینکه خدمات این سایت در برگیرنده تمام سطوح تجارت الکترونیکی یعنی مشتری با مشتری، فروشنده با مشتری و فروشنده با فروشنده است، افزود: تولیدکنندگان و فروشندگان خودرو می‌توانند اطلاعات مربوط به محصولات خود را از طریق این سایت ارایه و نسبت به فروش محصولات خود اقدام کنند.

حائری یزدی با اشاره به اینکه با همکاری موسسه سروش رسانه فعالیت خوبی در زمینه گسترش تجارت الکترونیکی انجام گرفته است، گفت: ارایه امکانات لازم برای حضور تولیدکنندگان، واردکنندگان خودرو و تجهیزات جانبی از جمله خدمات قابل ارایه این سایت است.

وی در مورد سایر خدمات بورس خودرو اظهار داشت: ایجاد ابزارهای لازم جهت دریافت سفارش به صورت مداوم، اطلاع رسانی و ارایه خدمات اطلاعاتی در زمینه‌های مرتبط با خودرو از دیگر خدمات این سایت است.

مدیر مرکز الکترونیک تجارت ایران نیز گفت: این مرکز از یک سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و ایجاد وب سایتهای تخصصی در حوزه تجارت از وظایف این مرکز است.

"بهرام حقیقی"سپس افزود: بورس خرید و فروش‌الکترونیکی خودرو و تجهیزات جانبی آن نخستین سایت تخصصی این مرکز است و مخاطبان این سایت شامل تولید کنندگان، فروشندگان و خریداران خودرو می‌توانند نیازهای الکترونیکی خود را از این طریق منعکس کنند.

وی تاکید کرد: نمایندگان فروش شرکتهای خودروسازی،فروشگاهها نمایشگاه- های خودرو در این سایت جایگاه دارند و می‌توانند به‌صورت عملیاتی به فعالیت بپردازند.

حقیقی اظهار داشت: فروش خودروهای دست دوم از دیگر امکانات این سایت است و خریداران می‌توانند تمام اطلاعات مربوط به خودرو را همراه با تصویری از خودرو به طور کامل دریافت کنند.

وی با بیان اینکه دستیابی به خدمات پس از فروش از دیگر امکانات پیش بینی شده در این سایت است، افزود:مراجعه به نمایندگیها برای دریافت خدمات پس از فروش از طریق سایت و بدون مراجعه حضوری جهت تعیین نوبت میسر است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد