کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

یاهو و رویترز به دنبال شاهدان عینی اخبار

 
images/20061204/yw-no-uploads.jpg
 
جام جم آنلاین : کاربران اینترنتی سراسر دنیا از فردا می توانند عکس یا تصاویر خبری خود را در سایت یاهو نیزو بگذارند تا ضمن انتشاردر این سایت ، خبرگزاری رویترز نیز از انها دربخش های مختلف خبری خود استفاده کند.
به گزارش پایگاه اینترنتی جورنالیسم ، بدین ترتیب یاهو ، یکی از دو موتور جستجوگر بزرگ دنیا و رویترز بزرگترین خبرگزاری جهان نیز دربرابر پدیده شهروندان روزنامه نگار سرتعظیم فرود آورده و آمادگی خود را برای انعکاس دیده ها و تجربیات فردی آنها اعلام کردند.
بر این اساس بخشی به نام " اخبار شاهدان عینی یاهو " (You Witness News) پدید آمده است که دربرگیرنده محتویات و تولیدات شاهدان عینی رویدادهای مختلف است.
یاهو می کوشد با این تلاش ناظران و کاربران اینترنتی ساده را به روزنامه نگار تبدیل کند و آنها را وا دارد تا عکس ها و ویدئو کلیپ های خبری خود در این سایت قرار دهند.
خبرگزاری رویترز از میان کلیه عکس ها و تصاویر ارسال شده از سوی کاربران بهترین آنها را انتخاب کرده و پس از ویرایش و اصلاح برای انتشار در اختیار منابع خبری سوم قرار می دهد. رویترز همچنین این محتویات را در وب سایت خود نیز منتشر می کند.
اسکات مور رئیس بخش خبر و اطلاعات گروه رسانه ای یاهو درباره این اقدام به رویترز گفت تا همین حالا نیز استفاده از تولیدات شاهدان عینی نشان داده که روزنامه نگاران آماتور خوبی در جهان وجود دارند که می توان با این روش از تجربیات و نو آوری های انها استفاده کرد.
یاهو اعلام کرده است که رویکرد اولیه این بخش تنها رویدادهای خبری است اما در آینده کلیه تولیدات بعمل آمده در حوزه سرگرمی ، ورزش و سایر حیطه ها را نیز پوشش می دهد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد