کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

درایو حافظه فلش Super Stick معرفی شد

فاوانیوز: درایو حافظه فلش Super Stick برای نخستین بار هنگام برگزاری نمایشگاه کامپیوتکس در تایوان معرفی شد.

به گزارش فاوانیوز، هنگامی که برای نخستین بار به نحوه بسته بندی این درایو حافظه فلش نگاه می کنید، اندازه فوق العاده کوچک آن جلب توجه خواهد کرد.
این درایو بسیار کوچک طراحی شده و فاقد هرگونه وسیله اضافه ای است. در انتهای آن یک سوراخ برای اتصال بند نگه دارنده تعبیه شده و تنها کلمات Kingmax و مقدار ظرفیت درایو بر روی آن به چشم می خورد.
شرکت کینگ مکس درایوهای حافظه فلش Super Stick را در ظرفیت های مختلف طراحی و به بازار عرضه کرده است که با اندازه های مختلف دارای رنگ های متفاوت هستند.


با استفاده از سوراخ پیش بینی شده در انتهای درایو می توان یک بند ساده را به آن متصل کرده و آن را به صورت یک گردنبند و یا دستبند درآورد و رنگ های متنوع، ظاهری جذاب به این محصول بخشیده اند.
انداره کوچک و طراحی ظاهری زیبای این محصول می تواند مورد پسند خانم هایی واقع شود که علاقه ای به حمل ابزارهای بزرگ ندارند.
باتوجه به کارآیی بسیار بالایی که این درایوها در انواع آزمون ها از خود نشان داده اند، درایوهای حافظه فلش Super Stick به عنوان یکی از بهترین درایوهای موجود در بازار برای ذخیره و انتقال انواع داده ها شناخته می شوند. البته قیمت این حافظه ها نیز نقش مهمی را در میزان محبوبیت آنها ایفا خواهد کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد