کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

شرکت توشیبا کارت حافظه 8 ‬گیگابایتی به بازار می‌دهد

شرکت "توشیبا" سال میلادی آینده کارت حافظه از نوع "اس‌دی" با گنجایش ‪۸‬ گیگابایت به بازار خواهد داد. به گزارش بخش خبر شبکه فن آوری اطلاعات ایران، از ایرنا، کارتهای حافظه "اس‌دی" هم‌اکنون در گستره وسیعی از تجهیزات الکترونیکی نظیر گوشی‌های موبایل، دوربینهای عکاسی و فیلمبرداری دیجیتال و همچنین رایانه‌های جیبی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کارت حافظه جدید و ‪ ۸‬گیگابایتی "توشیبا" می‌تواند با ابعادی مشابه ابعاد یک تمبر پستی، دو هزار ترانه موسیقی با فرمت "ام‌پی‌تری" و یا دو هزار و ‪ ۵۰۰‬عکس با کیفیت ‪ ۶‬مگاپیکسل را در خود جای دهد.

نکته مهم در مورد کارت حافظه "اس‌دی" جدید شرکت "توشیبا"، امکان نوشتن اطلاعات در آن با سرعت شش مگابیت در ثانیه است. توانایی ثبت اطلاعات با این سرعت بدان معناست که می‌توان در یک دوربین فیلمبداری دیجیتال، تصاویر ثبت شده را به جای ضبط روی نوار مستقیما روی کارت حافظه ثبت کرد.

هم‌اکنون استانداردهای مختلفی از کارتهای حافظه در گوشی‌های موبایل، دوربین‌های دیجیتالی و سایر تجهیزات الکترونیکی قابل حمل مورد استفاده قرار می‌گیرند که از جمله مهمترین آنها می‌توان به کارتهای "اس‌دی"، "ام‌ام‌سی مایکرو"، "مینی اس‌دی"، "اس‌دی‌اچ‌سی" و فرمت جدید "مایکرو اس‌دی" که توسط خود شرکت "توشیبا" ابداع شده، اشاره کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد