کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

"سیمانتک" نگارش آزمایشی ضد ویروس جدید "نورتون" را منتشر کرد

شرکت "سیمانتک"، بزرگترین تولیدکننده نرم‌افزارهای ضد ویروس جهان روز پنج‌شنبه نگارش آزمایشی مجموعه جدید نرم‌افزارهای امنیتی "نورتون ‪"۳۶۰‬ خود را منتشر کرد.

به گزارش سایت اینترنتی "پی‌سی‌مگزین"، این مجموعه جدید علاوه بر حفاظت کاربران در برابر ویروسهای اینترنتی، نرم‌افزارهای مخرب موسوم‌به "تروجان"، نرم‌افزارهای جاسوسی "اسپای‌ور" و کدهای مخرب مورد استفاده هکرها، به قابلیتهای جدیدی نظیر تنظیم رایانه برای عملکرد بهینه و نیز پشتیبانی خودکار از فایلهای موجود در هارددیسک در برابر حذف شدن تصادفی نیز مجهز شده است.
مجموعه "نورتون ‪ "۳۶۰‬به علاوه به قابلیتهای امنیتی مجهز است که ایمنی خرید اینترنتی و عملیات بانکی آن‌لاین کاربران را افزایش داده و مانع از ربوده شدن اطلاعات حساسی نظیر کلمات عبور مورد استفاده کاربران در وب سایتها می‌شود.
به گفته "انریکو سالم" مدیر بخش تجاری شرکت "سیمانتک"، مجموعه "نورتون ‪ "۳۶۰‬سطح بالایی از ایمنی را به رایانه‌های کاربران آورده و با قابلیتهای حفاظتی خودکار، کارآمد و در همین حال با ظاهری ساده و قابل فهم در اختیار کاربران قرار گرفته‌است.
نگارش آزمایشی نرم‌افزار "نورتون ‪ "۳۶۰‬هم‌اکنون به صورت رایگان از وب سایت "سیمانتک" قابل دانلود است. "سیمانتک" تاریخ عرضه نسخه نهایی این محصول را ماه مارس سال ‪ ۲۰۰۷‬اعلام کرده‌است.

 ایرنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد