کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

افتتاح پروژه های عمرانی در کرسف به مناسبت هفته دولت

افتتاح میدان شهرداری ورونمایی از مجسمه حکیم زهراوی
به مناسبت هفته دولت و در دومین روز این هفته ( سوم شهریور) با حضور فرماندار محترم و امام جمعه محترم شهرستان و جمع کثیری از مسئولین ادارات و ارگان های شهرستان خدابنده میدان شهرداری شهر کرسف افتتاح و از مجسمه حکیم زهراوی رونمایی گردید.
 

این میدان به وسعت 4200 مترمربع و با فضای سبز 2500 مترمربع با هزینه کرد بیش از 1.800.000.000 ریال که مبلغ 400.000.000 ریال از آن از محل اعتبارات تملک دارائیهای سرمایه ای و الباقی از منابع مالی داخلی شهرداری تامین، اجرا وتجهیز گردیده است.

این میدان مجهز به برق سه فاز و چاه برای تامین آب خام مورد نیاز برای آبیاری فضای سبز بوده و ورودی های آن برای استفاده معلولین عزیز مناسب سازی شده است.

کلیه کارهای اجرایی این پارک توسط شهروندان شهر کرسف انجام شده و به همین دلیل درانجام هزینه ها حداقل 400.000.000 ریال صرفه جویی شده است.
درپایان مراسم با اهداء هدیه ای از استاد آزاد خدابنده لو هنرمند مجسمه ساز کرسفی تقدیر گردید.



افتتاح بوستان مادر شهرکرسف
افتتاح ساختمان اداری اداره آب وفاضلاب شهرکرسف

همچنین ساختمان اداری آب و فاضلاب شهر کرسف با حضور فرماندار محترم  و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین ادارات شهرستان افتتاح گردید.

در این روز همچنین بوستان مادر شهر کرسف افتتاح ومورد بهره برداری قرارگرفت.

این بوستان با وسعت 11000 متر مربع که عملیات اجرایی آن در زمان دهیاری و توسط بنیاد محترم مسکن آغاز و با توجه به تاسیس شهرداری نیمه کاره مانده بود با هزینه کرد بیش از 1.750.000.000 ریال که مبلغ 300.000.000 ریال آن از محل اعتبارات تملک دارئیهای سرمایه ای و الباقی از محل اعتبارات داخلی شهرداری تامین شده است، تکمیل و بهسازی و تجهیزگردید.

با افتتاح این بوستان مجموع فضای سبز شهر کرسف به 3700 متر مربع رسیده و با عنایت به جمعیت 5150 نفری شهر، سرانه فضای سبز به ازای هر نفر به حدود 70 سانتی متر مربع رسید که با شاخص سرانه فضای سبز کشور( که 7 الی 12 مترمربع می باشد) فاصله زیادی دارد که امیدواریم تا پایان دوره چهارم شورای اسلامی شهر، این شاخص را حداقل به 3 مترمربع افزایش دهیم.

دراین بوستان آب شرب از آب خام تفکیک شده و برای آبیاری فضای سبز آن صرفاً از آب خام استفاده می شود و ورودی های آن برای استفاده معلولین عزیز مناسب سازی شده و شبکه روشنایی و برق رسانی کاملاً استاندارد و ایمن طراحی و اجرا شده و از اشتراک برق سه فاز برخوردارمی باشد.  

کلیه کارهای اجرایی این بوستان توسط شهروندان هنرمند و ماهر شهر کرسف انجام شده و به همین سبب حدودمبلغ 300.000.000 ریال در هزینه کرد آن صرفه جویی شده است.

 

درپایان این مراسم مسئولین محترم از مجموعه تفریحی ورزشی شهر کرسف ( دردست اجرا می باشد) بازدید نمودند.



منبع: وبسایت شهرداری کرسف

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد