کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

رونمایی از ماژول بدون کلید حسگر اثر انگشت ال‌جی

[Photo 1] LG Innotek introduces cover glass which is embeded fingerprint sensor module

شرکت LG Innotek، به مدیریت جانگ‌سئوک پارک، از ماژول حسگر اثر انگشت زیر شیشه پرده‌برداری کرد. به این معنی که شما انگشت خود را روی شیشه رویی گوشی قرار می‌دهید و دستگاه اثر انگشت شما را تشخیص می‌دهد. 

 

این ماژول به شما آزادی هر نوع طراحی برای تلفن هوشمندتان را می‌دهد و حتی برای قابلیت‌های کاربرپسندی نظیر ضدآب بودن و محافظت در برابر خط و خش بهینه می‌شود.

ماژول‌های کلیدی قبلی برای خواندن اثر انگشت به فشار انگشت روی یک کلید مربعی یا مدور نیاز داشتند. بنابراین، معمولاً در جلو، پشت یا کناره‌های یک تلفن هوشمند تعبیه می‌شدند.

شرکت LG Innotek شیار کم عمقی به ضخامت یک‌صدم اینچ (معادل ۰٫۳ میلی‌متر) در قسمت پایین پشت شیشه رویی ایجاد کرده و حسگر اثر انگشت را داخل آن با استفاده از دقت فوق‌العاده بالا و فناوری ترکیب گنجانده است.

با این ماژول، حسگر در بیرون از دستگاه قرار نمی‌گیرد. بنابراین، سازندگان می‌توانند تلفن‌های هوشمند باریک‌تری طراحی نمایند. بخش تشخیص اثر انگشت نیز می‌تواند توسط الگوهای متفاوتی قابل شناسایی باشد که بر حسب طراحی کامل محصول است.

[Photo 2] LG Innotek introduces cover glass which is embeded fingerprint sensor module

قدرت بالای شیشه رویی از حسگر محافظت می‌کند و از تماس مستقیم با آب یا آسیب دیدن در برابر خط و خش جلوگیری می‌نماید.

در ضمن، این ماژول جدید دقت تشخیص اثر انگشت را در مقایسه با نوع کلیدی ایمن‌تر کرده است. ماژول جدید نسبت پذیرش خطا (FAR) معادل ۰٫۰۰۲% دارد. نسبت FAR احتمالی را نشان می‌دهد که ممکن است سیستم به اشتباه اطلاعات بیومتریک شخص دیگری را نسبت به خود کاربر تشخیص دهد.

شرکت LG Innotek یک چسب اختصاصی تولید کرده که برای اتصال حسگر به شیشه به کار می‌رود و به معیار تجاری دوام شامل جذب فوق‌العاده رسیده است.

قسمت چسبنده حسگر و شیشه ضخامت ۰٫۰۰۹۸ اینچ (معادل ۰٫۲۵ میلی‌‌متر) دارد اما تا وزن ۱۳۰ گرمی یک توپ استیل که از فاصله ۲۰ سانتی‌متری بیفتد را تحمل می‌کند.

شرکت LG Innotek انتظار دارد تقاضا برای فناوری تشخیص اثر انگشت به دلیل گسترش بازار پرداخت با موبایل به میزان چشمگیری افزایش پیدا کند و قرار است مشتریان جدیدی را جذب کند. شرکت تحقیقات بازار IHS گزارش می‌دهد که ۴۹۹ میلیون حسگر اثر انگشت در سال ۲۰۱۵ در سرتاسر جهان به فروش رسیده است که این رقم تا ۱۶۰۰ میلیون در سال ۲۰۲۰ افزایش پیدا می‌کند.

چانگوان کیم، رئیس مرکز تحقیق و توسعه این شرکت، گفت: «ما بر روی تمامی منابع برای تولید فناوری متمایز، بر اساس ارزش‌آفرینی برای مشتری، متمرکز می‌شویم. ما با تولید محصولات مبتکرانه به ارائه تجربه کاربری آسوده، امن و رضایت‌بخش ادامه خواهیم داد.»


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد