کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

چهار شهید گمنام در شهرهای سجاس و کرسف از توابع شهرستان خدابنده آرمیدند

زنجان - ایرنا - پیکر پاک چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور پرشکوه قشرهای مختلف مردم شهید پرور در شهرهای سجاس و کرسف شهرستان خدابنده تشییع و تدفین شد.

به گزارش ایرنا، همزمان با سالروز شهادت دخت گرامی پیامبر اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) مراسم تشییع دو شهید گمنام در شهر سجاس برگزار شد و پیکرهای مطهر این شهیدان در محدوده پارک ملت این شهر آرام گرفت.
عصر همین روز نیز در شهر کرسف پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دیگر، پس از تشییع، در محدوده بوستان این شهر آرام گرفت. 

 
به گفته علی مهدیخانی، مدیر کل بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس استان زنجان، دو شهید گمنامی که در شهر سجاس تدفین شدند 19 و 23 ساله هستند که به ترتیب در سال های 61 و 62 در عملیات محرم، در منطقه شرهانی و عملیات آفندی در منطقه جزیره مجنون به فیض شهادت نایل آمدند.
همچنین دو شهید 19 و 20 ساله ای که در شهر کرسف تدفین شدند، به ترتیب در سال های 62 و 67 در عملیات خیبر و در جزیره مجنون و در تک دشمن در منطقه زبیدات به فیض شهادت نایل آمدند. 
در آیین تشییع پیکر پاک و نورانی این چهار شهید گرانقدر در شهرهای سجاس و کرسف ، اقشار مختلف مردم، خانواده های شهدا، مسئولان و فرماندهان نظامی و انتظامی استانی و شهرستانی شرکت داشتند.
گفتنی است با ورود پیکرهای مطهر این چهار شهید به استان زنجان، تعداد شهدای گمنام تدفین شده در نقاط مختلف این استان به 51 شهید رسید.

منبع: ایرنا
---------
گزارش تصویری از شب وداع و تشییع شهدای گمنام در کرسف

منبع عکسها: سایت شهرداری کرسف



گزارش تصویری از شب وداع وتشییع شهدای گمنام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد