کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

علی اصغر افشار، فوق لیسانس برنامه ریزی شهری، رئیس اداره تاکسیرانی منطقه 7 تهران


 مفاخر کرسف


آموزش خط سفید به تاکسیرانان

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز ، رئیس اداره تاکسیرانی منطقه 7 با اشاره به آموزش خط سفید به تاکسیرانان گفت: آموزش خط سفید در این منطقه از تاریخ 4 مرداد ماه سال جاری آغاز و تا تاریخ 2 شهریور ماه ادامه داشته است و تاکسیرانان طی 57 کلاس آموزش دیده اند.

علی اصغر افشار در گفتگو با خبرنگار شهرداری نیوز اظهار داشت: آموزش خط سفید به دو شرکت تعاونی تاکسیرانی با تعداد هزار و چهارصد و شصت و سه نفر تاکسیران و شرکت ره پویان با هشتصد و دو نفر که مجموع 2 هزار و دویست و شصت و سه نفر هستند آموزش داده می شود.  

 

وی در خصوص هدف از تشکیل این کلاس ها افزود: آموزش آیین نامه جدید راهنمایی و رانندگی در راستای خط سفید در 11 روز کاری آموزش داده شده است.

وی اذعان داشت: محل برگزاری آموزش در سرای محله خواجه نظام ، ستاد مدیریت بحران منطقه و شهرداری منطقه تاکسیرانان آموزش خواهند یافت و در پایان گواهینامه دریافت خواهند کرد.

رئیس اداره تاکسیرانی منطقه 7خاطرنشان کرد: در حال حاضر خط سفید به منظور آشنایی تاکسیرانان با رفتارهای صحیح ترافیکی در پایانه های سیدخندان که دارای 29 خط تاکسیرانی و روشندلان آموزش داده شده است.


افشار در ادامه با اشاره به اینکه حرکت خودروها بین خطوط سفید موجب انضباط ترافیکی ، کاهش آلودگی هوا ، کاهش ترافیک و ارتقای فرهنگ نظم ، انضباط و قانون گرایی می شود گفت: ضمن آموزش تاکسیرانان از آن ها می خواهیم تا به عنوان سفیران فرهنگی که ساعت های زیادی از روز با شهروندان همسفر هستند برای نهادینه سازی رفتارهای صحیح ترافیکی در این طرح مشارکت نمایند.

وی در پایان تصریح کرد: کاهش ترافیک و اصلاح رفتار و فرهنگ ترافیکی شهروندان از اولویت های اصلی مدیریت شهری تهران در مقطع کنونی است و در این میان از آنجا که ناوگان تاکسیرانی شهر تهران سهم عمده ای در حمل و نقل شهری و ایجاد رفتار پایدار ترافیکی مبنی بر فرهنگ صحیح حمل و نقل شهری خواهد داشت آموزش رانندگان تاکسی در اولویت قرار دارد.


منبع: پایگاه اطلاع رسانی شهرداری نیوز


نظرات 4 + ارسال نظر
علی 1399,12,13 ساعت 11:23 ب.ظ

عالی

مجتبا افشار 1397,09,03 ساعت 10:19 ب.ظ

باعرض سلام وخسته نباشید خدمت حاج علی اصغر افشار.تشکر وسپاس ازخدمات ونواوری شما درزنینه کارتی کردن تاکسی ها وازبین بردن مشکلات کرایه وپول خرد.وارزوی موفقیت وپیشرفت روز افزون ببرایتان

ابوالفضل 1395,04,15 ساعت 02:05 ق.ظ

موفقیت همشهریان عزیزم باعث افتخار و مباهات است.......با آرزوی سربلندی و بهروزی روز افزون برای تمامی کرسفیها و همینطور همشهری بسیار عزیز آقای علی اصغر افشار
با تقدیم احترام
اصانلو رییس شورای اسلامی شهر کرسف

پارسا 1394,07,16 ساعت 11:25 ب.ظ

باسلام
باتشکراززحمات شما ودرودبرتمامی کرسفی های فهیم .

از لطف شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد