کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

تلویزیون‌های هوشمند webOS 1.0 ال‌جی به‌روز می‌شوند

WebOS-Value-Pack-Upgrade

این به‌روزرسانی شامل چهار قابلیت اصلی webOS 2.0 و سرعت بیشتر است

سئول، اول سپتامبر 2015- افرادی که تلویزیون هوشمند webOS 1.0 ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) را خریده‌اند یک بسته ارزشی رایگان برای به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد که شامل چهار قابلیت اصلی پلت‌فرم جدید webOS 2.0 است. تلویزیون‌های به‌روزشده webOS ال‌جی از قابلیت‌های My Channels، Quick Setting، Input Picker و Live Menu بهره‌منده خواهند شد. با این به‌روزرسانی تجربه کاربری با آرایش ملموس‌تر، میانبرهای راحت، زمان بارگذاری سریع‌تر و سرعت پاسخگویی تندتر در زمان تغییر بین برنامه‌های کاربردی بهبود پیدا خواهد کرد. 

 

قابلیت My Channels به کاربران امکان می‌دهد تا کانال‌های دلخواه تلویزیون زنده یا کانال‌های ست‌تاپ باکس را روی نوار لانچر قرار دهند تا راحت‌تر به آنها دسترسی داشته باشند. قابلیت Quick Settings به بینندگان امکان می‌دهد تا تلویزیون webOS خود را بدون قطع شدن برنامه‌ای که در حال تماشای آن بوده‌اند تنظیم کنند. قابلیت Input Picker نیز به دستگاه‌‎های متصل امکان می‌دهد تا برای استفادۀ فوری بلافاصله شناخته شوند. این به‌روزرسانی رابط کاربری Live Menu را برای جست‌وجوی ساده‌تر و ملموس‌تر محتوا بهبود داده است.

لی این-کیو، ممعاون ارشد و رئیس بخش مانیتور و تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «ال‌جی خود را وقف ارائه بهترین تجربه کاربری برای زندگی تلویزیون‌های هوشمند ما کرده است. یک ارتقای رایگان در این زمینه در صنعت تلویزیون هوشمند بی‌همتاست و ما مفتخریم که استاندارد جدیدی برای صاحبان تلویزیون‌های هوشمند ایجاد می‌کنیم.»

ارتقا برای webOS 1.0 از 21 سپتامبر آغاز می‌شود. افرادی که تلویزیون webOS 1.0 ال‌جی دارند و گزینه به‌روزرسانی خودکار یا automatic update را فعال کرده‌اند به صورت خودکار این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد. اگر گزینه automatic update فعال نباشد، کاربران پیامی را خواهند دید که بر روی صفحه تلویزیون ظاهر می‌شود و آنها را در طی فرایند آسان به‌روزرسانی، مرحله به مرحله، راهنمایی می‌کند.

بازدیدکنندگان از نمایشگاه IFA 2015 می‌توانند این بسته ارزشی به‌روزرسانی را، از 4 تا 9 سپتامبر، در غرفه ال‌جی واقع در سالن 18 مس برلین تجربه کنند.


منبع: ال جی بلاگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد