کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف
کرسف karasfi.ir

کرسف karasfi.ir

اخبار و اطلاعات شهری کرسف

عکسهای مرتبط با تاریخ کرسف


از راست به چپ: معاون اصلاحات ارضی استان زنجان - زند، رئیس اصلاحات ارضی استان زنجان - محمدحسن خان، در حال امضای سند اصلاحات ارضی - اردبیلی، سردفتر اسناد رسمی/ اول دیماه 1341


از راست به چپ: رکابعلی ذوالقدر-یداله  فضانلو-محمدحسن خان افشار- غلامحسین اصانلو


محمد حسن خان امیرافشار


محمدحسن خان امیرافشار با لباس نظام به همراه اسماعیل بیگ بیگدلی

یکی از تفنگچیهای خود/ سال1325 پس از پیروزی بر حزب توده




محمدحسن خان همراه با تفنگچیهای خود


هوشنگ خان مقدم میرشگار/ برادر زن محمدحسن خان
سفیر سابق ایران در کشورهای سوئیس، قطر، مجارستان و سرکنسول ایران در بغداد



سمت راست، میرزا غلامحسن خان فرمانفرما/ صدراعظم ناصرالدین شاه -

سمت چپ امیر جهانشاهخان افشار




از راست به چپ: میرزا علی اصغرخان سردار فاتح - جهانشاه خان امیر افشار

محمدعلی خان صارم السلطان/ عکس مربوط به 120 سال قبل








امین السلطان


احتشام الدوله (شاهزاده عبدالعلی میرزا)



عکس گرفته شده در کرسف-رجال وقت


آقا خان مظفرالدوله
نظرات 17 + ارسال نظر
Mina 1401,10,30 ساعت 04:19 ق.ظ

خیلی از این تصاویر و پدر من در اختیار گذاشتن

قاسم جهانشاهلویی 1401,10,04 ساعت 10:16 ب.ظ

سلام
بنده اصالتا اهل زنجان روستای سهرورد هستم میخواستم شجره نامه خانوادگی ام
رو داشته باشم باید از کجا شروع کنم لطفا راهنمایی بفرمائید 09195220924
قاسم جهانشاهلویی
فرزند عزیزالله
نوه خان محمدیار

امیرعلی 1401,09,26 ساعت 11:59 ق.ظ

سلام ، در مورد فرماندهان قشون محمد حسن خان کسی اطلاعاتی دارد،

رضا خمسه 1401,08,04 ساعت 12:02 ق.ظ http://https//:karasfi.ir

سلام آقای پاشایی
ممنون از زحمات بی شائبه شما که در شناساندن وحفظ تاریخ شهر کرسف تلاش می کنید واقعاً با مشاهده تصاویر وخواندن مطالب احساس غرور به من دست می دهد

محمدرضا پرنلو 1401,03,15 ساعت 01:55 ق.ظ

بسیار عالی
جا داشت از بزرگان ایل افشار هم یادی بشه
۷۲ روستای شاه سون

مهدی خسروی 1401,03,02 ساعت 09:40 ب.ظ

با عرض سلام و ادب،
خانوم فاطمه درخواست دادند که مایل هستند با نوادگان محمد حسن خان امیر افشار تماس داشته باشند،
می‌توانند از راه آدرس ایمیل با من تماس بگیرند
با احترام خسروی

m.Khusravi@yahoo.com

افشار 1400,03,16 ساعت 07:51 ب.ظ

کتاب تاریخ افشاریه: طوایف، خوانین و محال ایل افشار خمسه
نویسند قاسم خان جهانشاه لو از عموزادگان امیر جهان شاه افشار است که این کتاب در دهه بیست شمسی نوشته شده ودارای چند نسخه خطی که یک نسخه از ان دست پسر نویسند بوده ویک نسخه کپی دست بنده است والان هم توسط انتشارات شیرازه کتاب ماوبا کوشش محسن میرزایی چاپ شده
در این کتاب تیره های مختلف تیره جهان شاه (قاسملو)شرح داده شده واسامی فرزندان ونوادگان این تیر امده است

طغرل 1400,02,04 ساعت 12:18 ق.ظ

من میشناسم ۰۹۱۲۲۴۱۷۹۲۹

من بدنبال تاریخچه فامیلی و خاندان جهانشاهی امیر افشار میگردم پدربزرگم میگفت ما نوادگاه جهانشاه خان امیر افشار هستیم . اگر از خاندان ما هستید به ایمیل من اطااع دهید

roksanajahanshahi@yahoo.com

فاطمه 1399,10,14 ساعت 06:41 ب.ظ http://Gravatar.com

سلام من نبال نوادگان محمد حسن خان افشار هستم لطفا اگه کسی میشناسه به من خبر بده خیلی مهمهممنون میشم

هرگاه تاریخ رامطالعه می کنم تجربه ای دیگرکسب میکنم وخوشاانانکه نام نیک کردارخوب ویادگاریهای به یادماندنی در ذهنها جامی گذارند.
تشکرویژه ازتهیه کنندگان این مستندها

منصورتوحیدلو 1398,11,06 ساعت 11:21 ق.ظ

عالیه

از اینکه از مشاهیر شهرستان بارگزاری می فرمایید تشکر می کنم

نورعلی توحیدلو 1397,06,03 ساعت 02:09 ب.ظ

سلام. دست دوستان درد نکند. عالی است .یادشان بخیر

ذوالقدر 1396,08,10 ساعت 11:47 ب.ظ

سلام
عکس ها بسیارعالی بود.

سپاس از لطفتون

z 1396,01,02 ساعت 10:31 ق.ظ

سلام و عرض احترام به زحماتی که در راستای حفظ آثار ملی خطه کرسف و حفظ تاریخ کهن این مرز و بوم کشیدید.امیدوارم با ثبت وقایع بیشتر قدوم ارزشمند تان را با گامهای بلندتر بردارید.سال نو مبارک

سال نو مبارک
سپاس از لطف شما

محمد اصانلو 1394,06,12 ساعت 02:47 ق.ظ

جناب اقای پاشایی تصاویر عالی بودند از داشتن هم وطنی مثل جنای عالی که انقدر سعی در شناساندن تاریخ پر رمز و راز کرسف می نمایید به خود می بالیم لازم می دانم مراتب امتنان و سپاس را از شما به جا بیاورم

از لطف و محبت شما سپاسگزارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد